1 de 1 copias disponibles

Aspectes psicosocials de la qualitat de vida laboral en el sector hoteler

Libro
ISBN: 9788484242994
Tarragona Publicacions URV 2014

Les organitzacions de serveis treballen cada vegada més per aconseguir la gestió saludable dels seus recursos humans, per tractar així d'evitar que es produeixin repercussions negatives sobre la qualitat dels serveis que ofereixen. Si una organització actua sobre el comportament absentista, mitjançant estratègies de registre o mecanismes de control, influirà directament sobre la qualitat del producte que ofereix o el servei que presta.


  • Formato: PDF
  • Tamaño: 2.383 Kb.

Agregar valoración

Agregar comentario

Primero debe entrar al sistema

Les organitzacions de serveis treballen cada vegada més per aconseguir la gestió saludable dels seus recursos humans, per tractar així d'evitar que es produeixin repercussions negatives sobre la qualitat dels serveis que ofereixen. Si una organització actua sobre el comportament absentista, mitjançant estratègies de registre o mecanismes de control, influirà directament sobre la qualitat del producte que ofereix o el servei que presta.


  • Formato: PDF
  • Tamaño: 2.383 Kb.
  • Lectura offline protegida
  • Lectura online

Agregar valoración

Agregar comentario

Primero debe entrar al sistema