1 de 1 copias disponibles
Lehen hezkuntzarako ikus-hezkuntza. Arte eta ikus-kulturaren hezkuntza irakasgairako ikasmaterialak
Aurkibidea:
I. atala. Ikus-hezkuntzaren joera garaikideak:
1. Pertsonaren sormena eta autoadierazpena garatzeko arte-hezkuntza.
2. Arte-hezkuntzarako joera berreraikitzaileak.
3. Arte-hezkuntzarako joera kognitibozko proposamenak.
4. Artelanen hautemate estetiko-artistikoan oinarritutako proposamenaK.
5. Arte-ulerkuntzari buruzko proposamenak.
6. Pedagogia kritikoa.
II. atala. Irudia:
1. zatia. Errealitatea eta irudia.
2. zatia. Irudi finkoa.
3. zatia. Irudi sekuentziatua.
III. atala. Ikusbideak:
1. Fotomuntaketa.
2. Inprimatutako iragarkiak.
3. Komikia.
4. Zinema.
5. Telebista.
6. Ikus-entzunezkoaren faseak eta eragileak.
IV. atala. Ikus-kulturaren interpretazioa eta ulerkuntza:
1. Ikus-ekoizpenak aztertzeko proposamen teorikoak.
2. Ikus-mezuen azterketa baldintza dezaketen faktoreak.
3. Askotariko ikus-ekoizpenak aztertzeko proposamenak.
V. atala. Haurren ikus-kultura:
1. Haurra ikus-kulturaren hartzailea.
2. Haurra ikus-kulturaren ekoizlea.
3. Haurrek egindako irudien ebaluazioa.
VI. atala. Ikus-hezkuntza arloko sekuentzia didaktikoak diseinatzeko orientabideak:
1. Sekuentzia didaktikoaren gaia.
2. Gaitasunak.
3. Edukiak.
4. Zereginak.
5. Ebaluazioa.
VII. atala. Sekuentzia didaktikoaren adibidea.
VIII. atala. Sekuentzia didaktikoaren txantiloia.
IX. atala. Lehen hezkuntzarako ikus-baliabideak:
1. Lehen hezkuntzarako ikus-baliabideak.
2. Lehen hezkuntzarako ikus-baliabideak aplikatzeko zereginak.
3. Lehen hezkuntzarako ikus-mezuen azterketa: zereginak planifikatzeko orientabideak.
4. Ikus-baliabideak eta teknologia informatikoak.
X. atala. Ikus-hezkuntzako ikerkuntza:
1. Ezagutza, ikerkuntza eta metodo zientifikoa.
2. Ikus-hezkuntzako ikerkuntza.
3. Ikus-hezkuntzako ikerkuntza garaikidea.
- Formato: PDF
- Tamaño: 6.388 Kb.
Aurkibidea:
I. atala. Ikus-hezkuntzaren joera garaikideak:
1. Pertsonaren sormena eta autoadierazpena garatzeko arte-hezkuntza.
2. Arte-hezkuntzarako joera berreraikitzaileak.
3. Arte-hezkuntzarako joera kognitibozko proposamenak.
4. Artelanen hautemate estetiko-artistikoan oinarritutako proposamenaK.
5. Arte-ulerkuntzari buruzko proposamenak.
6. Pedagogia kritikoa.
II. atala. Irudia:
1. zatia. Errealitatea eta irudia.
2. zatia. Irudi finkoa.
3. zatia. Irudi sekuentziatua.
III. atala. Ikusbideak:
1. Fotomuntaketa.
2. Inprimatutako iragarkiak.
3. Komikia.
4. Zinema.
5. Telebista.
6. Ikus-entzunezkoaren faseak eta eragileak.
IV. atala. Ikus-kulturaren interpretazioa eta ulerkuntza:
1. Ikus-ekoizpenak aztertzeko proposamen teorikoak.
2. Ikus-mezuen azterketa baldintza dezaketen faktoreak.
3. Askotariko ikus-ekoizpenak aztertzeko proposamenak.
V. atala. Haurren ikus-kultura:
1. Haurra ikus-kulturaren hartzailea.
2. Haurra ikus-kulturaren ekoizlea.
3. Haurrek egindako irudien ebaluazioa.
VI. atala. Ikus-hezkuntza arloko sekuentzia didaktikoak diseinatzeko orientabideak:
1. Sekuentzia didaktikoaren gaia.
2. Gaitasunak.
3. Edukiak.
4. Zereginak.
5. Ebaluazioa.
VII. atala. Sekuentzia didaktikoaren adibidea.
VIII. atala. Sekuentzia didaktikoaren txantiloia.
IX. atala. Lehen hezkuntzarako ikus-baliabideak:
1. Lehen hezkuntzarako ikus-baliabideak.
2. Lehen hezkuntzarako ikus-baliabideak aplikatzeko zereginak.
3. Lehen hezkuntzarako ikus-mezuen azterketa: zereginak planifikatzeko orientabideak.
4. Ikus-baliabideak eta teknologia informatikoak.
X. atala. Ikus-hezkuntzako ikerkuntza:
1. Ezagutza, ikerkuntza eta metodo zientifikoa.
2. Ikus-hezkuntzako ikerkuntza.
3. Ikus-hezkuntzako ikerkuntza garaikidea.
- Formato: PDF
- Tamaño: 6.388 Kb.
- Lectura offline protegida
- Lectura online