1 de 1 copias disponibles
El portafolis electrònic: : Una revisió teórica per a la seva implementació a l'aula
En aquest llibre es tracten els temes clau que tenen a veure amb la construcció del portafolis electrònic, començant per una definició del concepte (capítol 1), que, a més, és completada amb la descripció de tipologies (capítol 2) i controvèrsies, i dels avantatges del suport electrònic enfront del suport en paper (capítol 3). Tot seguit, s'introdueix el concepte d'eportafolis en el context de l'educació, se n'estableixen les finalitats i els objectius, i se'n destaquen les fortaleses i debilitats, entre altres aspectes (capítol 4). A continuació, es tracta l'estructura de l'eportafolis i les seves diferents fases (capítol 5), i es descriuen tres models teòrics de referència en la seva implementació (capítol 6). A partir d'aquí, se centra l'atenció en un aspecte crític de l'eportafolis, com és la reflexió (capítol 7) i el seu rol en la formació docent inicial (capítol 8). Els dos darrers grans apartats són l'avaluació de l'eportafolis i mitjançant l'eportafolis (capítol 9) i la tecnologia, que inclou aspectes com: tipus de plataformes, relació de l'eportafolis amb el desenvolupament del PLE i la tecnologia mòbil per a la construcció de l'eportafolis (capítol 10).
- Formato: EPUB
- Tamaño: 2.273 Kb.
En aquest llibre es tracten els temes clau que tenen a veure amb la construcció del portafolis electrònic, començant per una definició del concepte (capítol 1), que, a més, és completada amb la descripció de tipologies (capítol 2) i controvèrsies, i dels avantatges del suport electrònic enfront del suport en paper (capítol 3). Tot seguit, s'introdueix el concepte d'eportafolis en el context de l'educació, se n'estableixen les finalitats i els objectius, i se'n destaquen les fortaleses i debilitats, entre altres aspectes (capítol 4). A continuació, es tracta l'estructura de l'eportafolis i les seves diferents fases (capítol 5), i es descriuen tres models teòrics de referència en la seva implementació (capítol 6). A partir d'aquí, se centra l'atenció en un aspecte crític de l'eportafolis, com és la reflexió (capítol 7) i el seu rol en la formació docent inicial (capítol 8). Els dos darrers grans apartats són l'avaluació de l'eportafolis i mitjançant l'eportafolis (capítol 9) i la tecnologia, que inclou aspectes com: tipus de plataformes, relació de l'eportafolis amb el desenvolupament del PLE i la tecnologia mòbil per a la construcció de l'eportafolis (capítol 10).
- Formato: EPUB
- Tamaño: 2.273 Kb.
- Lectura offline protegida
- Lectura online