1 de 1 copias disponibles
VI jornadas de excelencia en gestión universitaria. 29 y 30 noviembre 2012 Castellón de la Plana
En els treballs s'aborda el sistema de garantia interna de qualitat fonament del procés de seguiment de títols oficials a l'UJI; l'ús dels resultats del procés d'avaluació de la satisfacció de clients i persones; i la carta de serveis del grau de traducció i interpretació.
La trobada organitzada per la Universitat Jaume I juntament amb el Club d'Excel·lència en Gestió va tenir lloc durant els dies 29 i 30 de novembre de 2012 i va comptar amb la presència del director de l¿ ANECA, Rafael van Grieken.
- Formato: PDF
- Tamaño: 4.825 Kb.
En els treballs s'aborda el sistema de garantia interna de qualitat fonament del procés de seguiment de títols oficials a l'UJI; l'ús dels resultats del procés d'avaluació de la satisfacció de clients i persones; i la carta de serveis del grau de traducció i interpretació.
La trobada organitzada per la Universitat Jaume I juntament amb el Club d'Excel·lència en Gestió va tenir lloc durant els dies 29 i 30 de novembre de 2012 i va comptar amb la presència del director de l¿ ANECA, Rafael van Grieken.
- Formato: PDF
- Tamaño: 4.825 Kb.
- Lectura offline protegida
- Lectura online