1 de 1 copias disponibles

La evaluación de sistemas educativos : Informaciones de interés para los colectivos implicados

Libro
ISBN: 9788437096636

Aquest volum recull el projecte de recerca sobre el tipus d'informació que considerarien necessària els diversos col?lectius implicats en l'educació. A través de la tècnica de grups focals i anàlisis qualitatives, el resultat és un llistat de les possibles preguntes d'avaluació que indiquen línies sobre com millorar aquestes avaluacions.

Bona part de la comunitat educativa ve assenyalant l'escassa utilitat dels projectes d'avaluació de sistemes educatius, sobretot per a la millora i innovació real en les aules. Presenten part d'un projecte de recerca sobre el tipus d'informació que considerarien necessària els diversos col·lectius implicats en l'educació. Per a arribar a identificar la informació, s'ha seguit una tècnica basada en grups focals i anàlisis qualitatives de la informació. El resultat és un llistat de les possibles preguntes d'avaluació que podrien interessar als col·lectius implicats, que indiquen línies sobre com millorar aquestes avaluacions, emfatitzant la utilitat de la informació dirigida a cada col·lectiu i la necessitat d'integrar adequadament la informació del context educatiu.


  • Formato: PDF
  • Tamaño: 13.883 Kb.

Agregar valoración

Agregar comentario

Primero debe entrar al sistema

Aquest volum recull el projecte de recerca sobre el tipus d'informació que considerarien necessària els diversos col?lectius implicats en l'educació. A través de la tècnica de grups focals i anàlisis qualitatives, el resultat és un llistat de les possibles preguntes d'avaluació que indiquen línies sobre com millorar aquestes avaluacions.

Bona part de la comunitat educativa ve assenyalant l'escassa utilitat dels projectes d'avaluació de sistemes educatius, sobretot per a la millora i innovació real en les aules. Presenten part d'un projecte de recerca sobre el tipus d'informació que considerarien necessària els diversos col·lectius implicats en l'educació. Per a arribar a identificar la informació, s'ha seguit una tècnica basada en grups focals i anàlisis qualitatives de la informació. El resultat és un llistat de les possibles preguntes d'avaluació que podrien interessar als col·lectius implicats, que indiquen línies sobre com millorar aquestes avaluacions, emfatitzant la utilitat de la informació dirigida a cada col·lectiu i la necessitat d'integrar adequadament la informació del context educatiu.


  • Formato: PDF
  • Tamaño: 13.883 Kb.
  • Lectura offline protegida
  • Lectura online

Agregar valoración

Agregar comentario

Primero debe entrar al sistema